sol, sol, våra hjärtan ska stå öppna som blommor för dig

Idag slog solen genom täcket av grått för första gången på två veckor ungefär.
Jag blev så lycklig att jag hojtade "SOL" och sprang upp för att stå på balkongen de rara minuter ljuset flödade.
Tiden rör sig likt en gammal grålle i sakta mak över jullovsmarkerna. Tänk, jag har då inte haft jullov sedan 2009. Fantastisk återupptäckt... Längtan står mig upp i halsen efter skola och aktivitet(aldrig nöjd).
 
Lördagen blev något. Jag bad tristessbödeln om nåd och tjatade till mig umgänge på facebook.
Det blev fika, svettig dans till David Bowie, sockriga drinkar, öl och mer öl på Dovas.
Dagen efter vaknade jag förkyld.
HEHE LOL!!!!1
Dö immunförsvar, dö!
Nej jag menar: lev, frodas, kom igen då Britt-Marie kör för fa-an! *hetstuggar c-vitaminbrus*
 
Nu ska jag återgå till att surfa på interwebs och prutta ljudligt en gång i kvarten så att W vet att jag lever.
Samboskap <3
 
Hej hej med granen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0