Lista v.1

Veckans lista: Denna
Veckans läsare: Ingen. =)
Veckans humör: Flippat. Har varierat mellan att dampa loss(ursäkta uttryck) och sitta-i-sängen-stirra-apatiskt.
Aka: jullovshumör.
Veckans hoummus: Den spexiga som lillebror bjöd på vid julbordet. Den smakade sand och såg ut som bajs.
Lillebror sjönk ihop av sorgsen misslyckan så jag sa att hoummusen minsann var jättegod ändå, trots något torr framtoning.
Veckans kläder: Mjukisbyxor.
Veckans frisyr: Trasslig bob (kan mitt hår inte nå tofslängd snart!?)
Veckans låt: The Hobbit- Misty Mountains W sjunger den konstant =)))))) *kill*
Veckans slöseri med tid: Varje dag.
Veckans anger management: Har bitit ihop och själv stängt toalocket.
Veckans ost: Fetaost.
Veckans person: A som tog med mig på äventyr i helgen.
Veckans skapelse: "Pepparkaksmammut med kantrat vikingaskepp på ryggen" jag och storebror byggde till jul.
(Masten föll precis när jag lagt sista handen vid dekoren. Jag skojar inte. Det tog två sekunders nöjt leende, sen brakade den)
Hoppas någon åt av den. Jag hann bara norpa åt mig en bete som lossnade strax innan jag åkte tillbaka till storstaden.
 
 

Kommentarer
Postat av: lollsen.blogg.se

Skämtar du med mig? den där mammuten var det sjukaste jag sett. Och inte nog med det är det jävla skepp på ryggen!?!? så grym.

2014-01-21 @ 10:52:54
URL: http://lollsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0