tvålpumpewn

Kom igår på mig själv med att noggrant tvätta och torka tvålpumpen i badrummet. En såndär billig engångs-tvålpump...
Vad hände med det stökiga slarviga jag som annars lufsade runt över smuligt golv och inte kunde bry ett dugg om det var lite skit i hörnet eller ett rent helvete? 
Stör mig också på att badrumsgolvet blir dammigt så snabbt och att spishällen flottas ner i av baconfett(obs: inte jag som avgudar bacon) varje dag.
Jag antar att jag får vuxenpoäng nu? Kul. Öh.
 
Spenderar annars dagarna med att hosta så fönstren skallrar och kväljningarna rullar genom gommen. Det känns sådär, och varje kväll tänker jag: i morgon är jag frisk!
Att en aldrig lär sig. Mina förkylningar håller ju i minst två veckor varje gång. Kanske är det en "glaset är halvfullt"-grej som jag vägrar släppa.
Har i alla fall bäljat i mig mängder med te nu i veckan. Förstår bara inte var det tar vägen, för särskilt kissnödigt har jag inte varit... 
 
I övrigt:
JAG VILL HA EN KATT SÅ HIMLA MYCKET ATT DET GÖR ONT IBLAND!!!
(har tyvärr inte bildkällorna sparade)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0