veckans lista!!!

(förra)Veckans lista: Denna igen då.
Veckans humör: Pruttigt. Har inte orkat göra något mer än att hosta och vara ledsen och dödsångestig. Ovärt.
Veckans hoummus: Åt ingen hoummus denna vecka heller. Däremot åt jag extremt gott sparriskladd min far tillrett. Jag avskyr vanligtvis sparris då det smakar EXAKT som halssnoret jag hostar upp under förkylningar. 
Så det blir lite bakvänt. Denna vecka när jag hostat extra mycket sparrisslem har jag även ätit och njutit av en sparrisrätt... Nästan så en börjar misstänka att jag gillar snor (ja).
Veckans kläder: Senapströjan med oljestänk på. Och mina knalliga laxrosa mjukbyxer jag hittade i garderoben hemma hos mor å far.
Veckans frisyr: trasslig Hitler-jugend
Veckans låt: Magnus Uggla- Jag å min far
Veckans slöseri med tid: Förkylningen from hell! I hate forever and ever bitch please.
Veckans anger management: Ingen. Har tillåtit mig själv att bröla ut i ilska och raseri närhelst jag känt för det. (pms+sjuk. fint)
Veckans ost: Boxholms kryddost. GOTT!
Veckans person: Denna här som jag int träffat på flera dagar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0