Thål

Det faller sig ofta så att när jag befinner mig hemma i föräldrarnas trygga vrå, ja då prioriteras hygienen inte lika högt och jag hasar gärna runt lite extra lökig med svettig armhåla och smörigt hår. Dock ska det ju duschas förr eller senare och det må ni tro är rena rama antikrundan hemma hos mor å far min. Riktigt vällagrade tvålar från mina tonår kan en hitta, krämiga och mustigt doftande.
Idag klämde jag slut på något shampo med doft av nektar. Jag vet inte hur mycket av den där nektaren som fanns kvar i och för sig, men mitt hår blev rent. Tror jag.


Kommentarer
Postat av: Pelle

Haha, men visst finns det väl ett bäst före-datum på sådana produkter också? Eller?

2013-04-20 @ 18:24:04
URL: http://pellespersonliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0