burned fart

Här sitter jag och skjuter upp livet.
Förnimmer dofter som inte har något att göra i lägenheten. En svag fläkt av glögg, hettande limpistol, sockrade popcorn. Jag klagar inte direkt, det mesta luktar gott. Men vart kommer det ifrån?
Har jag kanske fått en såndär hjärntumör som gör att en börjar känna lukten av bränd fis? (eller i mitt fall, glöggpopcornlimpistoljasminhäst)
Jag läste det i någon tidning för länge länge sedan, att just bränd fis-doften är den en bör hålla uppsikt över om en oroar sig för konstigheter i hjärntrakten.
Det var skrattretande då, men vem tror du blev rädd när den senare kände just bränd fis kittla i näsan?
Lätt hypokondrisk.

...och hur luktar ens bränd fis?
 
 
Å så lite gamla promenadbilder.från Hagsätra/Stuvsta baby
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0